Liebherr oferuje 5-letnią gwarancję na urządzenia chłodnicze dla branży gastronomicznej

2025-01-17 13:25:00
Liebherr - 5 lat gwaranacji!

Innowacyjne technologie chłodzenia dla branży gastronomicznej


Wysokie temperatury, mało miejsca, dynamiczne środowisko pracy — chłodziarki oraz zamrażarki w restauracjach, hotelach i branży cateringowej stawiają czoła wysokim wymaganiom. Chłodziarki do branży gastronomicznej Liebherr przechowują żywność niezawodnie i ze stałą wydajnością chłodzenia nawet w temperaturach otoczenia do +43°C. Wydajny system chłodzenia sprawia, że są ekologiczne i gwarantują bardzo niskie koszty energii oraz całkowite koszty eksploatacji.

Uzyskaj teraz bezpłatną 5-letnią gwarancję przy zakupie urządzenia z asortymentu "Zastosowania profesjonalne 2024".*

*Z wyłączeniem zamrażarek na lody/ zamrażarek skrzyniowych (EFE, EFI, EFL)

Link do formularza rejestracyjnego: https://www.liebherr.com/pl-pl/lodówki-zamrażarki/gastronomia-3105333#webforms


Warunki rozszerzemia gwarancji do pobrania w pliku [PDF] oraz poniżej:


Przedłużenie gwarancji Gastro 2024 Warunki

Liebherr-Hausgerate Lienz GmóH, Dr.-Hans-Lieóherr-Stra3e 1, 9900 Lienz/Austria — zwana dalej „Liebherr” — udziela nabywcy chłodziarki i/lub zamrażarki Lieóherr — zwanej dalej „urządzeniem” — gwarancji na to urządzenie, począwszy od przekazania urządzenia nabywcy, który zakupił je w celu pierwszego uruchomienia, na okres 56 miesięcy — zwanej dalej „gwarancją Liebherr”. Po uruchomienia urządzenia właściciel urządzenia otrzymuje również bezpłatne przedłużenie gwarancji Lieóherr o kolejne 24 miesiące zgodnie z następującymi warunkami — zwanymi dalej „Przedłużeniem gwarancji Liebherr-Gastro”. Rozszerzona gwarancja Liebherr-Gastro jest ważna tylko dla urządzeń z serii „Do użytku profesjonalnego”, z wyjątkiem Lody (EFE, EFI, EFL].

I. Okres obowiązywania i początek przedłużenia gwarancji Liebherr-Gastro
1. Rozszerzona gwarancja Liebherr-Gastro jest udzielana na okres 36 miesięcy — zwany dalej „okresem gwarancyjnym”.
2. Okres gwarancyjny rozpoczyna się natychmiast po udzieleniu gwarancji Liebherr.
3. Ustuga rozszerzonej gwarancji Liebherr-Gastro nie omawia ani nie przedtuża okresu gwarancji.

II Wymagania dotyczące przedłużonej gwarancji Liebherr-Gastro
Firma Lieóherr udziela rozszerzonej gwarancji Lieóherr-Gastro, jeśli spełnione są następujące warunki:
1. Urządzenie zostało po raz pierwszy zakupione od sprzedawcy, który jest przedsiębiorcą w Polsce.
2. Urządzenie jest zainstalowane w Polsce.
3. Dokument potwierdzający i dowód zakupu urządzenia należy przedstawić personelowi obsługi klienta Lieóherr.
4. Przedłużenia gwarancji Liebherr-Gastro nie można przenieść na inne urządzenie.
5. Wniosek o óezpłatne przedłużenie gwarancji Liebherr-Gastro został złożony w ciągu 6 tygodni od uruchomienia urządzenia w Liebherr- Hausgerate Lienz GmóH, Dr.-Hans-Liebherr-Stra3e 1, 9900 Lienz/Austria (Lieóherr), rejestrując się na stronie home.lieóherr.com/foodservice.

III. Treść i zakres rozszerzonej gwarancji Liebherr-Gastro
1. Serwis firmy Liebherr luó autoryzowany punkt serwisowy firmy Lieóherr óezpłatnie usunie wszelkie usterki, które wystąpią w urządzeniu w okresie gwarancyjnym, a które są ewidentnie spowodowane wadami materiałowymi lub produkcyjnymi. W przypadku wad elementów wyposażenia wnętrza oraz uchwytów i osłon urządzenia, firma Lieóherr zastrzega sobie prawo do bezpłatnego przesłania właścicielowi odpowiednich części zamiennych do samodzielnego montażu.
2. Rozszerzenie gwarancji Liebherr-Gastro nie obejmuje żadnych roszczeń woóec Liebherr wykraczających poza usunięcie wad. W szczególności firma Liebherr nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody pośrednie luó wtórne.

IV. Wyłączenie i anulowanie przedłużonej gwarancji Liebherr-Gastro
1. Wykluczone z gwarancji Liebherr-Gastro są usterki lub wady urządzenia wynikające z:
a) nieprzestrzegania instrukcji użytkowania i/lub montażu, nieprawidtowego ustawienia i/lub podłączenia, użytkowania niezgodnego z przeznaczeniem, nieodpowiedniej obsługi bądź obciążenia, a także zużycia.
b) oddziatywan zewnętrznych, np. uszkodzeń transportowych, uszkodzeń wskutek uderzen, uszkodzeń z powodu oddziatywan atmosferycznych bądź innych zdarzeń naturalnych.
c) napraw lub modyfikacji, które nie zostały wykonane przez serwis firmy Liebherr bądź przez autoryzowany punkt serwisowy firmy Liebherr.
2. Spod gwarancji Liebherr-Gastro wytączone są również wady uszczelek drzwi, w tym części trwale z nimi potączonych, takich jak np. pokrywy i drzwi, o ile ich wadliwość została spowodowana wadą uszczelki drzwi, a także źródta światła i wady wizualne wynikające z wieku urządzenia.
3. Przedłużenie gwarancji Liebherr-Gastro wygasa, gdy, bez względu na to przez kogo, usunięto, zmodyfikowano lub uniemożliwiono czytelność tabliczki znamionowej bądź numeru urządzenia lub jeśli w urządzeniu zamontowano części pochodzenia obcego.

V. Przedawnienie
Roszczenia z tytułu rozszerzonej gwarancji Lieóherr-Gastro muszą zostać ogłoszone w okresie gwarancyjnym w ciągu 6 miesięcy od wykrycia wady. Okres przedawnienia rozpoczyna się w momencie wykrycia wady.


Deklaracja w sprawie ochrony danych
Liebherr-Hausgerate Lienz GmóH, Dr.-Hans-Lieóherr-Stra3e 1, 9900 Lienz/Austria gromadzi i przetwarza dane osobowe wyłącznie (i) w celu zawarcia, wykonania i rozwiązania niniejszej umowy przedłużonej gwarancji Liebherr-Gastro oraz (ii) wszelkich działań reklamowych, z zastrzeżeniem zgody osoby, której dane dotyczą w tym zakresie. Szczegóły są regulowane przez informacje o ochronie danych na przedłużenie gwarancji. Są one dostępne pod poniższym linkiem: ŁACZE do l0D


Rejestracja przedłużenia gwarancji Liebherr-Gastro:
1. Nowe urządzenia gastronomiczne z serii Professional, z wyjątkiem Lody (EFE, EFI, EFL]
2. Zarejestruj urządzenie w celu uzyskania rozszerzonej gwarancji Lieóherr-Gastro na stronie home.liebherr.com/foodservice w ciągu 6 tygodni od uruchomienia
Otrzymanie wiadomości e-mail z potwierdzeniem

Liebherr 5 lat gwarancji

Autor:Szef Kuchni